Wordt je ook gevonden?

Wordt je ook gevonden?

De juiste zoekwoorden en de hiƫrarchie van de koppen geven zoekmachines de juiste prioriteiten om je pagina's te tonen in de zoekresultaten.

Met regelmatige controles stel je vast of de site werk zoals je verwacht. Wordt je ook gevonden op wat je dacht of haken bezoekers af omdat de inhoud niet aansluit bij hun zoekopdrachten.  En uiteraard is de snelheid van de website belangrijk om te voorkomen dat bezoekers voortijdig afhaken.

Werkt je website zoals u verwacht?

Werkt je website zoals u verwacht?

Bij de inrichting van je website probeer je bezoekers door de site te leiden en acties te ontlokken.

Maar werkt dat ook? Bladeren bezoekers wel door tot uw CTA (Call To Action) blok, of haken ze eerder af? Controleer hoe bezoekers je website gebruiken en doe aanpassingen om gedrag en website beter op elkaar aan te sluiten.

Inzicht in je website performance

Inzicht in je website performance

Google Analytics zal bij velen bekend zijn. Helaas is de presentatie van de gegevens niet altijd toerijkend en vaak niet helder. Aanvullende tools als Search Console en Tagmanager kunnen meer (maatwerk) informatie opleveren.

Met Data Studio rapportage of dashboard worden de gegevens uit Analytics en andere bronnen krijg je inzicht waarmee je de website bestuurt en verbetert.