Websites en Meer
Om u indruk te laten maken op de rest van de wereld

Advies

Advies

Jarenlange ICT ervaring betekent dat 2BVisible u kan adviseren over toepassing van Internet, bv. keuzes rondom een website of de impact van internet op uw bedrijf.

Lees verder

Realisatie

Realisatie

2BVisible ontwerpt en realiseert samen met u oplossingen voor een breed scala aan toepassingen, zowel voor desktop als voor mobiel gebruik.

Lees verder

SEO

SEO

Een fraaie website is de start, maar als u geen inzicht hebt in het gebruik tast u nog in duister over uw succes. 2BVisible adviseert u hierover en kan dat ook voor u uitvoeren.

Lees verder

Oplossingen

Oplossingen

Voor stads- en gebiedsontwikkeling heeft 2BVisible het CommunicatieBlog; een website waarmee u belanghebbenden informeert en betrekt bij uw project.

Lees verder

Begrip

Betekenis

CMS

Content Management Systeem.

Software pakket om een website mee in te richten en te beheren. Belangrijkst kenmerk is dat de techniek en de inhoud van elkaar gescheiden zijn waardoor iemand zonder technische kennis de website kan onderhouden. Bekende content management systemen zijn Wordpress en Joomla.

Content marketing

Marketing aan de hand van de inhoud van een artikel of website. Het doel is de bezoeker over te halen tot een actie op basis van de kwaliteit van bv. een artikel. Deze vorm is subtieler dan marketing via bv. Google Adwords. In het laatste geval is het voor een bezoeker direct zichtbaar dat het een marketing uiting bevat die als doel heeft hem/haar tot een actie over te halen. Bij content marketing wordt veel aandacht besteed aan de inhoud van het artikel om het niet alleen interessant te laten zijn, maar ook uit te nodigen tot actie..

Landing page

Deze term wordt binnenkort omschreven

Meta tags

Meta tags zijn stukjes informatie die in de code van een webpagina worden opgenomen en die door zoekmachines en browsers mede worden gebruikt om te bepalen waar de pagina over gaat. De browser toont de title tag in de titel van de pagina of het tabblad

De belangrijkste:

  • Title (lengte 60 à 70 tekens). Zorg dat relevante trefwoorden in tekst vorkomen. De titel met uniek zijn per pagina omdat zoekmachines en je website bezoekers anders minder onderscheid kunnen maken tussen de pagina's van je website.
  • Description (lengte max. 160 tekens). Deze omschrijving wordt door zoekmachines gebruikt om de resultaten informatie te geven over de pagina. In sommige gevallen gebruiken zoekmachines ook andere informatie op de pagina.

Beide termen kunnen meestal in de admin omgeving van bv. een CMS worden ingevoerd. Hiervoor is dan geen technische kennis nodig.

Title en Description zijn van wezenlijk belang om goed gevonden te worden in zoekmachines. Ze zijn voor de bezoeker van de website niet direct in de webpagina zelf zichtbaar.

SEO

Search Engine Optimization
SEO gaat over het verbeteren van de positie van uw website in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines. Hierbij spelen zaken als de kwaliteit van de teksten op uw site en de 'belangrijkheid' van uw website.

SEA

Search Engine Advertizing
SEA gaat over de advertenties die in boven en/of naast de zoekresultaten ziet. Aan de hand van zoektermen worden advertenties getoond die, als het goed is,  uw meer bezoekers uit de juiste doelgroep oplevert.

Sitemap

Een sitemap is een bestand dat de o.a. zoekmachine helpt om alle pagina's in uw website te vinden en te indexeren. Dit is met name van belang indien uw website pagina's bevat die niet via het menu te bereiken zijn, bv. specifieke landingspagina's.
Een sitemap heeft 2 varianten en doelen:

  • een pagina om op eenvoudige manier de structuur van uw website aan bezoekers te presenteren
  • een bestand waarmee zoekmachines eenvoudiger pagina's op uw website kunnen ontdekken. Dit is met name van belang voor pagina's die niet direct via het menu zijn te vinden.

Website template

Deze term wordt binnenkort omschreven
   

 

Bent u op zoek naar de betekenis van een term of begrip en staat het niet in deze lijst meldt het via het contactformulier en 2BVisible probeert u een heldere omschrijving te geven. Gewoon, omdat het belangrijk is dat (potentiële) klanten goed geïnformeerd zijn.

Afdrukken E-mailadres

Wat wilt je bereiken?

Wil je iets verkopen, kennis overdragen of bereiken dat je bezoekers iets doen?
Het doel van de website bepaalt hoe hij er uit ziet en welke functies er in komen.

Wie wil je bereiken?

Het antwoord op deze vraag bepaalt hoe het 'wat wil je bereiken' er uit gaat zien. Iedere doelgroep heeft een andere manier van aanspreken.

Klaar om indruk te gaan maken?

Plan uw kick-off!

 

Neem contact met mij op

Deze website legt gegevens vast over het gebruik van de website. Hierbij worden geen tot individuele personen herleidbare gegevens vastgelegd. Door gebruik maken van 2BVisible.nl gaat u hiermee akkoord.