Logo 2BVIsible

Om u indruk te laten maken op de rest van de wereld.

Websites en Meer
Om u indruk te laten maken op de rest van de wereld

Realisatie

Realisatie

2BVisible ontwerpt en realiseert samen met u oplossingen voor een breed scala aan toepassingen, zowel voor desktop als voor mobiel gebruik.

Lees verder

Advies

Advies

Jarenlange ICT ervaring betekent dat 2BVisible u kan adviseren over toepassing van Internet, bv. keuzes rondom een website of de impact van internet op uw bedrijf.

Lees verder

SEO

SEO

Een fraaie website is de start, maar als u geen inzicht hebt in het gebruik tast u nog in duister over uw succes. 2BVisible adviseert u hierover en kan dat ook voor u uitvoeren.

Lees verder

Oplossingen

Oplossingen

Voor stads- en gebiedsontwikkeling heeft 2BVisible het CommunicatieBlog; een website waarmee u belanghebbenden informeert en betrekt bij uw project.

Lees verder

 In het canvas komen aan de orde:

  1. Problems:  welke problemen ervaren bezoekers en/of de organisatie in de huidige situatie, welke website activiteiten zou je willen ontplooien die nu niet mogelijk zijn. Over welke informatie wil je dat bezoekers kunnen beschikken?website canvas web
  2. Solution today: hoe komen bezoekers nu aan informatie, of op welke wijze bereik je deze personen/organisaties nu?
  3. Users & customers: welke (potentiƫle) klanten of klantgroepen vallen binnen de scope van de website?
  4. Business challenges: wat zijn de gevolgen als je de problemen in de huidige website niet oplost? Op welke wijze heeft je organisatie hier last van?
  5. Solution ideas: beschrijf de functies, interacties en informatie die via de website wilt overbrengen.
  6. Budget: wat zijn de kosten voor de organisatie als je het probleem niet oplost? Wat bespaar/verdien je als je het wel oplost? Wat is op basis hiervan het budget wat je wil hanteren?
  7. Adoption strategy: op welke wijze ga je bezoekers op de nieuwe website wijzen en hoe ga je ze eventueel de voordelen tonen?
  8. How will users use the website?: wat zullen bezoekers anders kunnen/willen doen met de nieuwe website? Welk voordeel hebben ze daarvan?
  9. Business benefits and metrics: wat zijn de voordelen voor de organisatie en hoe ga je dat meten? Wanneer is de website vanuit de organisatie een succes?
  10. User benefits &metrics : wat zijn de voordelen voor de bezoekers met de nieuwe website en hoe wil je dat meten? Wanneer is de website vanuit de bezoekers een succes?
 

Laatste blog artikelen

Wat wilt je bereiken?

Wil je iets verkopen, kennis overdragen of bereiken dat je bezoekers iets doen?
Het doel van de website bepaalt hoe hij er uit ziet en welke functies er in komen.

Wie wil je bereiken?

Het antwoord op deze vraag bepaalt hoe het 'wat wil je bereiken' er uit gaat zien. Iedere doelgroep heeft een andere manier van aanspreken.

Klaar om indruk te gaan maken?

Plan uw kick-off!

 

Neem contact met mij op

Deze website legt gegevens vast over het gebruik van de website. Hierbij worden geen tot individuele personen herleidbare gegevens vastgelegd. Door gebruik maken van 2BVisible.nl gaat u hiermee akkoord.